Archiwum 01 lutego 2015


lut 01 2015 agnecja sem
Komentarze: 0

agencja interaktywna

Aż 22% w przedostatnim kwartale 2014 roku spadły w Polsce nakłady na reklamę behawioralną - tak wynika z badania IAB AdEx realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jakby zapomniała, że już za miesiąc trzeba będzie pożyczyć na przyszły rok rekordowe 176 mld zł, więcej niż w kryzysie 2008-2009, że unia dyscypliny finansowej to dla polskich przedsiębiorców murowana podwyżka CIT z 19 proc.

TeleTOON+ to nowoczesna stacja, która angażuje widzów do jej współtworzenia, daje możliwość występowania w autorskich programach teleTOON+, emituje specjalne bloki kreskówek na życzenie, organizuje interaktywne konkursy i warsztaty telewizyjne dla uczniów klas I-III.

Ramówka Disney Junior zachęca rodziców do doświadczania wraz z dziećmi magii, muzyki, poruszających historii agnecja reklamowa wrocław oraz postaci Disneya, oferując programy edukacyjne i tematyczne dla dzieci w wieku 2-7 lat.

Ten kanał to doskonały wybór dla kobiet, które szukają inspiracji i doceniają wielorakie aspekty życia, identical nieustająco starając się znaleźć harmonię pomiędzy ich codziennymi obowiązkami, a potrzebą ucieczki i relaksu.

Jeśli reklama nie zostanie pominięta, liczba wyświetleń filmu w YouTube zwiększy się po odtworzeniu całej reklamy lub jej 30 sekund, zależnie od tego, co nastąpi wcześniej. Być może stąd nastąpił zwrot do klasycznej reklamy display (wzrost eight procent) oraz SEM (wzrost 7 procent).